REKRUTACJA
14/09/2023
Poszukujemy: fundraiserka/fundraiser
Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, lubiącej grafik pełen spotkań i telefonów oraz kontaktów z ludźmi, a także otwartej na wyzwania. Ważne jest dla nas utożsamianie się z wartościami i misją Fundacji. Miejsce pracy: Warszawa lub Tarnów
Profil kandydatki/kandydata
Poszukujemy osoby samodzielnej, dobrze zorganizowanej, lubiącej grafik pełen spotkań i telefonów oraz kontaktów z ludźmi, a także otwartej na wyzwania. Ważne jest dla nas utożsamianie się z wartościami i misją Fundacji. Fundraiser w naszej organizacji to osoba, która będzie systematycznie i od początku współpracy nawiązywać relacje biznesowe, proponować współpracę, sponsoring lub sprzedaż naszych produktów i usług społecznych.
W naszej Fundacji realizujemy programy wspólnie, ucząc się od siebie wzajemnie i pomagając sobie w nowych wyzwaniach. Zadbamy o to, by dobrze przygotować, przeszkolić i na co dzień wspierać nową osobę w naszym zespole. Praca w naszej Fundacji to duża samodzielność, ale nigdy samotność! Liczymy na Twoją inicjatywę i samodzielność, ale zawsze będziemy służyć wsparciem i doświadczeniem.
PROFIL STANOWISKA
Fundraiser/ka to osoba odpowiedzialna za:
- budowanie długotrwałych relacji ze sponsorami, darczyńcami i partnerami, opartych na zaufaniu i koncentracji wokół wartości i misji Fundacji,
- opracowanie wraz z zarządem i zespołem planów strategicznych dot. pozyskiwania funduszy oraz ich realizacja,
- rozliczanie i ewaluacja działań fundraisingowych,
- współpraca przy działaniach promocyjnych skierowanych do sponsorów i darczyńców, w tym współtworzenie i prowadzenie kampanii fundraisingowych,
- zarządzanie współpracą z darczyńcami (w tym m.in.: obsługa dokumentacji i raportów),
- śledzenie trendów i poszukiwanie nowych pomysłów na działania fundraisingowe.
NASZE WYMAGANIA
- doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów do współpracy,
- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy od osób indywidualnych i/lub instytucji lub sprzedaży/marketingu/koordynacji projektów społecznych (niekoniecznie na stanowisku fundraisera),
- otwartość na kontakty i umiejętność budowania relacji z innymi ludźmi,
- samodzielność – tworzenie własnych harmonogramów pracy i ich terminowa realizacja,
- pozytywne nastawienie i odwaga w podejmowaniu się nowych wyzwań,
- znajomość programów z pakietu MS Office oraz umiejętność swobodnego korzystania z innych programów biurowych i systemów do zarządzania i obsługi projektów
- gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie, udziału w eventach
MILE WIDZIANE
- doświadczenie w dziale marketingu, fundraisingu lub sprzedaży,
- umiejętność redagowania informacji – w tym także zdolność do przejrzystego raportowania swoich osiągnięć oraz tworzenia ciekawych, przekonywujących komunikatów do potencjalnych darczyńców,
- znajomość języka angielskiego.
CO OFERUJEMY
- umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu lub B2B, w formule hybrydowej, (Warszawa, Tarnów)
- atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne oraz premia zależna od wyników,
- pracę w organizacji o ugruntowanej pozycji,
- możliwość rozwoju: szkolenia i doskonalenia swoich umiejętności,
- telefon i laptop służbowy.
REKRUTACJA
Prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym na adres fundacja@kromkachleba.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu rekrutacji.