W Fundacji Kromka Chleba od 20 lat realnie pomagamy osobom w najtrudniejszych sytuacjach życiowych. Prowadzimy Misję Dworcową dla osób bezdomnych i Tarnowski Uniwersytet Trzeciego Wieku, aktywizujący osoby starsze. Wybudowaliśmy, wyposażyliśmy i uruchamiamy nowoczesne, kompleksowe hospicjum stacjonarne w Tarnowie dla osób terminalnie chorych na nowotwory. Realizujemy szereg projektów na rzecz lokalnej społeczności.
Do naszego zespołu poszukujemy specjalisty ds. komunikacji – osoby identyfikującej się z naszą misją i celami, pozytywnej, mającej doświadczenie w realizacji działań komunikacyjnych, PR, marketingowych.
Twoim głównym zadaniem będą działania komunikacyjne i PR, mające na celu wzrost rozpoznawalności Fundacji, świadomości na temat jej działalności misyjnej i społecznie użytecznych efektów oraz aktywizację społeczeństwa obywatelskiego, w tym współpraca w rozwijaniu sieci darczyńców i wolontariuszy.
Twoje zadania:
- wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań w celu zwiększenia obecności Fundacji w mediach,
- przygotowywanie i realizacja kreatywnych kampanii medialnych, zgodnych z misją i celami Fundacji,
- tworzenie angażujących materiałów dziennikarskich i treści (newsletter, media społecznościowe, strona internetowa),
- zarządzanie i poszerzanie bazy kontaktów, dystrybucja informacji prasowych i bieżąca współpraca z dziennikarzami,
- wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych przez Fundację,
Nasze wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji, Public Relations,
- strategiczne myślenie i samodzielność w działaniu,
- kreatywność i umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- umiejętność opisu i promowania pomysłów, idei i wartości,
- własna inicjatywa, zaangażowanie,
- pozytywne nastawienie do ludzi,
- gotowość do podejmowania działań w terenie,
- umiejętność samodzielnego przygotowywania grafik i fotografowania,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego – zasad pisowni i interpunkcji,
- prawo jazdy kategorii B
To oferujemy:
- umowę o pracę lub B2B (po 3-miesięcznym okresie próbnym),
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania,
- elastyczne godziny pracy,
- realny wpływ na kształt działań komunikacyjnych Fundacji,
- pracę z misją i poczuciem sensu,
- laptop i telefon do celów służbowych
Prosimy o przesłanie CV z listem motywacyjnym na adres fundacja@kromkachleba.pl wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procesu rekrutacji.