Jeżeli:
- masz ciekawe i śmiałe pomysły,
- jesteś kreatywny i przebojowy,
- chcesz promować markę Fundacji Kromka Chleba, której przedsięwzięcia trwają już kilkanaście lat,
- chcesz rozwijać się, zdobywać nowe doświadczenia i uczestniczyć w interesujących projektach pełnych wyzwań,
to jesteś idealnym kandydatem na stanowisko Managera ds. komunikacji/specjalisty ds. komunikacji i social media w Fundacji Kromka Chleba.
Co oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie (warunki zatrudnienia do ustalenia),
- elastyczny czas pracy,
- możliwość pracy zdalnej,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i dużą samodzielność w działaniu,
- pracę w dynamicznym zespole.
Czego oczekujemy:
- Doświadczenie pracy w dziale komunikacji/PR
- Wykształcenie wyższe (mile widziane: dziennikarstwo, PR, marketing, filologia)
- Wysoki poziom zrozumienia zasad obowiązujących w social mediach
- Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie i umiejętności komunikacyjne
- Szybkość działania i dobra organizacja pracy własnej
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w mediach
CV i list motywacyjny prosimy składać w biurze Fundacji Kromka Chleba (Plac Kazimierza Wielkiego 5 w Tarnowie) lub przesłać drogą e-mailową na adres fundacja@kromkachleba.pl.
Kontakt do nas: tel. 14 656 02 36
Miejsce pracy: Tarnów
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).