Kampania informacyjna
Lepsze postrzeganie seniorów w społeczeństwie poprzez organizację kampanii informacyjno-promocyjnej
Chcemy kontynuować zapoczątkowaną w 2021 roku kampanię społeczną, której celem było przełamanie stereotypowego myślenia o seniorach. Chcemy skupić się na możliwościach. Wpływać na myślenie o osobach starszych. Przełamać obraz, że tej grupie towarzyszy głównie bezradność, że nie wypada, już nie można. Łamanie ograniczających przekonań to też realne wsparcie dla tych, którym wyjść z domu i żyć aktywnie jest trudniej. Bo otwartość myślenia to ważny temat. Dla nas wszystkich.
Poradnik online dla seniorów
Znajdą się w nim informacje poruszane podczas realizacji projektu: porady dietetyczne dla seniorów, podstawy obsługi komputera i urządzeń mobilnych. Poradnik w przystępny sposób przybliży omawiane tematy i będzie dostępny na stronie Fundacji Kromka Chleba i w mediach społecznościowych.
Spot radiowy promujący projekt
Uczymy, rozwijamy pasje, rozmawiamy – spot audio