Kampania informacyjna

Lepsze postrzeganie seniorów w społeczeństwie poprzez organizację kampanii informacyjno-promocyjnej

Chcemy kontynuować zapoczątkowaną w 2021 roku kampanię społeczną, której celem było przełamanie stereotypowego myślenia o seniorach. Chcemy skupić się na możliwościach. Wpływać na myślenie o osobach starszych. Przełamać obraz, że tej grupie towarzyszy głównie bezradność, że nie wypada, już nie można. Łamanie ograniczających przekonań to też realne wsparcie dla tych, którym wyjść z domu i żyć aktywnie jest trudniej. Bo otwartość myślenia to ważny temat. Dla nas wszystkich.

 

Poradnik online dla seniorów

Znajdą się w nim informacje poruszane podczas realizacji projektu: porady dietetyczne dla seniorów, podstawy obsługi komputera i urządzeń mobilnych. Poradnik w przystępny sposób przybliży omawiane tematy i będzie dostępny na stronie Fundacji Kromka Chleba i w mediach społecznościowych.

 

Spot radiowy promujący projekt

Uczymy, rozwijamy pasje, rozmawiamy – spot audio

 

 

kromkachleba.pl

 

kromkachleba.pl

 

kromkachleba.pl

Używamy plików cookie. Więcej

Zmiany w Polityce Prywatności


Zgodnie z wymogami prawnymi nałożonymi przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w niniejszym Serwisie obowiązuje nowa Polityka prywatności, w której znajdują się wszystkie informacje dotyczące zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych użytkowników tego Serwisu.

Przypominamy ponadto, że dla prawidłowego działania serwisu używamy informacji zapisanych w plikach cookies. W ustawieniach przeglądarki internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies.

Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie cookies w niniejszym Serwisie, prosimy o zmianę ustawień w przeglądarce lub opuszczenie Serwisu.

Polityka prywatności
Wspieraj nas